هنینک......
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
هنینک......

 

ميگن كسايي كه مشروب بخورن ميرن جهنم

جهنمي كه آدماش مست باشن ،

از دنيايي كه آدماش پست باشن خيلي بهتره 

 

 

زندگي به من آموخت

كه هيچ چيز از هيچ كسي بعيد نيست ...

 

تو را من "تو" كردم

وگرنه "او" هم زيادت است

پس اينقدر برايم ،شما،شما نكن

 

 

آغوش كسي را دوست دارم  ...

كه بوي بي كسي بدهد

نه بوي هركسي ...

 

چه حرف بي ربطي ست

كه مرد گريه نميكند !

گاهي آنقدر درد و بغض

داري كه بايد مرد باشي

تا گريه كني ... !

 

 

تلخ ترين قسمت زندگي اونجاست

كه آدم به خودش ميگه

"چي فكر ميكردمو چي شد"

 

 

نميبخشم تورو تا زنده هستم          به روي دل همه درها رو بستم

ببين عشقت به حال من چه ها كرد         چه آروم در درون خود شكستم        

نميبخشم تورو ، تنها تو بودي          همه عشقم ، تمام خواهش من

نميبخشم تورو از من ربودي          همه قلبم ، همه آرامشه من  

برو از پيش من ، نگو چه كردم         نگو روزي دوباره برميگردم        

            برو شكستنم بوده گناهت           برو كه ديگه نيستم چشم به راهت 

         نميبخشم تورو براي قلبي          كه شبها تا سحر به پاي تو سوخت

   نميبخشم تورو براي چشمي          كه منتظر به اين پنجره ها دوخت

اگر بغضم رو ميبيني براي اولين بار          اگر اشكم رو ميبيني براي اولين بار

    شكستم رو ببين ترسي ندارم          كه هست اين آخرين ساعات ديدار

  

اول آشناييمون حرفا چه شاعرانه بود

نگاه تو ، تو چشم من چه پاك و صادقانه بود

اول آشناييمون عزيز و دردونه بودم

به چشم مست و عاشقت گوهر يكدونه بودم

حالا چي هستم واسه تو؟

يه جام خالي از شراب ، شكستي مثل حباب

اول آشناييمون براي تو راز بودم 

شعر بودم شور بودم الهه ي ناز بودم

اول آشناييمون واسم يه پروانه بودي

من همه سادگي و تو عاشقو ديوانه بودي

حالا چي هستم واسه تو؟

يه جام خالي از شراب ، شكستني مثل حباب

 

زمستان نيست ...

دلتنگي توست كه به لرزه انداخته ، چهار ستون بدنم را !!

 

بي تو در خلوت شب ناله ميكرد دل من

با هر ترانه كه از عشق خواندند گريه ميكرد دل من

ديگه تنهاتر از اين نميشه باشم ، ميدوني؟

سخته برام از تو جداشم ، ميدوني؟

به دلم وعده دادم كه چشات ماله منه

بخدا دوست دارم اين ديگه حرف آخره ...

 




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: